Często Zadawane Pytania

Strona Główna / Często Zadawane Pytania

Pomoc: Jak zamawiać?

ak złożyć zamówienie w Kwiaciarni Gardenia?

  • Przez Internet – na stronie www.kwiatygardenia.pl
  • Telefonicznie – pod numerem 791 703 608
  • Osobiście – w naszej kwiaciarni na warszawskim Mokotowie: ul. Świętego Bonifacego 66/U1, 02-936 Warszawa


Zależy mi na czasie. Jak najszybciej złożyć i opłacić zamówienie?

  • Przez stronę internetową i opłacić szybkim przelewem elektronicznym przez przekierowanie (otrzymujemy potwierdzenie płatności w przeciągu kilkunastu minut) lub kartą kredytową.
  • Telefonicznie i opłacić blikiem lub revolutem lub paypalem.Nie przekazujemy zamówienia do realizacji na podstawie potwierdzenia wykonania przelewu. Zamówienie jest uznawane za opłacone po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.


Czy trzeba się rejestrować, aby złożyć zamówienie przez Internet?

Nie, rejestracja nie jest wymagana. Pozwala jednak korzystać z wielu wygodnych opcji oraz z rabatów i zniżek programu lojalnościowego. Nasza kwiaciarnia online organizuje także specjalne konkursy dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak wygląda dostawa kwiatów i prezentów?

Czy doręczacie kwiaty o konkretnej godzinie?

Gwarantujemy konkretną godzinę doręczenie w przypadku ślubów i pogrzebów. W pozostałych przypadkach doręczamy kwiaty między 09.00 a 20.00 i gwarantujemy doręczenie w przedziałach:

9:00 – 12:00,

12:00 – 16:00,

16:00 – 20:00.
Jeżeli zależy Ci, aby kwiaty dotarły jak najbliżej konkretnej godziny, napisz to w „Informacjach dodatkowych”. Kwiaciarnia realizująca zamówienie dołoży wszelkich starań, aby zastosować się do tej prośby.

 

Czy dostawa na konkretną godzinę jest dodatkowo płatna?

Konkretna godzina na uroczystości ślubne i pogrzebowe nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą, o ile wypada w przedziale 9:00 – 20:00.

zy doręczacie kwiaty w niedziele?

Zamówienie na terenie Polski realizujemy również w niedziele. Takie zamówienia muszą być złożone i opłacone dzień wcześniej do godziny 13:00.

Doręczenie i ewentualny brak odbiorcy

Czy odbiorca będzie wiedział, od kogą są kwiaty?

Dane zleceniodawcy nie są przekazywane odbiorcy. Adresat otrzymuje jedynie kwiaty i bilecik z podaną przez zleceniodawcę treścią. Jeżeli nie podpiszesz się w bileciku, odbiorca nie będzie wiedział, od kogo jest przesyłka.


Co w przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?

W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem pozostawiana jest informacja telefoniczna lub smsowa o próbie doręczenia. Jeśli uda się od razu ustalić dogodną formę doręczenia – kurier ją realizuje i dostarcza kwiaty. W przypadku kompletnego braku odbiorcy pod podanym adresem, braku możliwości pozostawienia kwiatów do odbioru – przesyłka wraca do kwiaciarni i uważa się ją za doręczoną. Jest możliwość zamówienia ponownej próby dostawy za dodatkową opłatą. Jeśli odbiorca odmawia odebrania kwiatów – wracają one do kwiaciarni i może je odebrać Zamawiający. W takim wypadku zamówienie uważa się za doręczone.

Jak sprawdzić, czy kwiaty zostały doręczone?

Najczęściej osoba obdarowana kontaktuje się z nadawcą sama, aby podziękować za miłą przesyłkę.

Niemniej, wysyłamy informację o doręczeniu zamówienia smsem lub informujemy telefonicznie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Jaki jest czas realizacji?

 

Czas potrzebny na realizację to tylko 4 godziny. W tym przedziale gwarantujemy dostawę. Podczas składania zamówienia wybierz jeden z dostępnych przedziałów czasowych między 9:00 a 20:00. Zamówienia na śluby i pogrzeby mogą być doręczone o konkretnej godzinie.
Jeżeli potrzebujesz realizacji w krótszym czasie, skontaktuj się telefonicznie z naszą kwiaciarnią. Znaczną część zamówień możemy zrealizować nawet już w 2 h.
W dni takie jak Walentynki, Dzień Kobiet i Dzień Matki kwiaty doręczamy przez cały dzień, starając się zachować wybraną porę, jednak nie jesteśmy w stanie jej zagwarantować.

Back to Top
Added to cart